Familjeband

Idag har vi varit så där jätteduktiga och jobbat med firman, betalat en massa räkningar, städat osv.
Nu ska vi göra oss iordning för att åka in till stan, ska bland annat hälsa på min bror och hans familj. Sniffa lite ny bebis. :)

Min bror har aldrig varit med på bild här på bloggen. Han vill inte det, vilket jag fullkomligt respekterar.
Men eftersom jag inte får lägga ut någon bild på honom, så lägger jag istället ut en bild på mig och min morfar. Jag tycker att min bror är en avbild av min morfar. Det tycker dock inte min bror...

Och visst är jag mig lik?
Samma ungdomliga hy och oskuldsfulla blick.
Tycker även att min andra brors dotter är en kopia av mig när jag var liten. (se själva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor