Varning för telefonbolag!!

Nu är jag så trött på ett visst telefonbolag,  så jag måste gå ut med en varning.

Jag vill inte göra någon reklam för dom,så jag tänker inte säga vad dom heter, men det är
inte ETT. Inte TVÅ. ............ Inte FYRA (kanske något mittemellan)

Jag hade detta bolag för några år sedan, och efter att ha betalat ca 1500:- i månaden till dem i 2 år, så missade jag EN betalning, och trots att jag ringt och förvarnat om att jag skulle bli några dagar försenad med betalningen,så stängde de abonnemanget på  dagen, och det tog tre dagar att få tillbaka det.

Nu har Jonas skaffat detta abonnemang till sitt företag (www.sveabyggstallningar.se) och efter bara ett halvår är han lika missnöjd.

Han har fått betala för dubbla abonnemang varje månad, och när han ringt och klagat så har de lovat att ta bort det felande abonnemanget, och bett honom betala räkningen så ska de kreditera det på nästkommande månad.
Det har dom inte gjort!

I 3 månader nu så har han betalat för ett abonnemang som han inte har, och denna sista räkningen vägrade han betala. Då stängde de av telefonen!
Hans firmatelefon.

När han ringde och pratde med dom, så löste dom det till slut,men de kunde inte starta upp telefonen förrän 24 timmar efteråt. Vilket är en lång tid för en firma att vara utan telefon.

När det ska betalas till dom, då ska det gå fort.
När de ska göra något tillbaka, då är det minsann inte bråttom!

Avskyr detta företag, och vill varna er för dom!!
Till rågpå allt har de Sveriges sämsta mottagning också,så det så.

3
Tre är helt klart det sämsta företag som finns. Har haft dem själv under drygt ett års tid tidigare, och det var dålig service och kass mottagning. Nu skaffade min man dem (trots mina försök till övertalning att inte göra så) på sin firma, och han har varit missnöjd hela tiden. De skickar fel/dubbl fakturor, har dålig kundservice, kass mottagning osv Kan fortsätta länge. Skulle aldrig rekommendera dem.
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ett företag jag är mycket nöjd med att inte längre ha något att göra med... trubbel, trubbel - TRUBBEL * 3 !? ;)

2012-02-01 @ 17:34:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: L...

Har inte heller hört bra saker om det företaget. Men varför hörde ni inte av er till ARN? Det gäller ju både varor och tjänster. Kontakta dem och anmäl så kan ni få pengarna tillbaka :)

2012-02-01 @ 17:44:43
URL: http://livetidag.blogg.se/
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

Åh jag hålller HELT med, släng dig i vägen tre... :S Men komviq är bra :D särskilt för mig som student.

2012-02-01 @ 18:17:19
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yep, de är väldigt oprofessionella och suger!!!

2012-02-01 @ 19:21:16
Postat av: Heidi

Jag har haft dem sen våren 2006 och har inga som helst planer på att byta. Med andra ord nöjd. :)

Antar att jag haft tur då kanske. ;)

2012-02-01 @ 19:28:18
URL: http://omzeppolin.blogspot.com/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

har aldrig gillat dom och kommer aldrig skaffa dem heller ;)

Mamma brukar varje år be att få betala sina räkningar i Januari istället för december för att ha råd med juklappar och sånt, varje år säger tre att det går jättebra, men ändå får hon påminnelse och hot om avstängning. KASST!

2012-02-01 @ 20:19:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Frida

Har haft 3 länge nu och har inte haft några problem med dem, än så länge. Billiga är de med. (Haft Telia i fler år innan) Dock har de ingen bra mottagning ute i skogen.



2012-02-01 @ 21:53:57
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åh vad tråkigt, jag vet många som har klagat över Tre och att de är så dåliga både vad gäller mottagning, pris och service! :/

2012-02-01 @ 23:14:40
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor