Svar på frågestunden

Jag körde ju en Frågestund för ett tag sedan.
Jag är ledsen att svaren har dröjt, men frågorna bara trillade in en efter en, bokstavligt,....och det tar ju ett tag att sammanställa dom. Hoppas ni har överseende med det.

Nu kommer i alla fall svaren!

FNULAN FRÅGADE:
Men å vad svårt!!!
Jo en fråga, om din man ska överaska dig och ge dig en heldag,vad hade du velat att han fixade, gjorde då?

JAG SVARAR:
Jag har ju sån tur att jag har världens romantiskaste (heter det så?) make, som gör varje dag speciell. Vi lagar goda middagar, tända ljus, massage....så en heldag....svårt.....Kanske att han helt oväntat ordnar barnvakt och bokar middag på en fin restaurang eller nåt. Ja, det säger vi! :)


LINDA AKA JAVAMORSAN FRÅGAR:
Åh sånt här är kul. Jag ställer en sån där "trist" fråga nu. Men vilken är din absoluta favoritmat?
Säger en hel del om människor om man vet deras favoritgrejer :)

JAG SVARAR:
Jag tänker svara 2 om det är ok? Bra.
Antingen sjötunga walewska....MUMS!  Eller också baconinlindad fläskfile med råstekt potatis.

PUH! Det var jobbigt, men så....nu e jag klar!

        


Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Du har blivit utmanad inne hos mig!! :)

2012-02-10 @ 21:16:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Vad kul läsning! =) Ska nog köra en frågestund hos mig fast närjag bytt blogg. :)

kram

2012-02-11 @ 16:45:59
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor