Naomi gästbloggar

hej naomi här!
det här är mitt första blogg inlägg på länge...tänkte bara skriva lite granna om hur min vecka har varit.

alla härtans dag var en veldigt lyckad dag.men i början kl:07.00 kom min mamma in och väkte mig och då var jag inte på det piggaste humöret direkt...men dagen blev bättre då jag slutade skolan.gav en present till en kill kompis;)
fick en jätte fin muffins tillbaka.det blev en veldigt lyckad dag med en jätte god middag.
har haft en veldigt bra vecka hos finaste mamma.hoppas ni har haft en licka lyckad vecka:)
massa kärlek naomi!<3

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

va gulligt med gästbloggis :)

2012-02-17 @ 22:04:40
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

Vad roligt att du gästbloggade! :D Gulligt med muffinsen :)

Och jag måste bara säga: naomi du skulle kunna bli fotomodell (om din mamma tillåter det då :P)!

2012-02-18 @ 01:48:41
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: naomi

Tack för dom fina kommentarerna:-)

ja min mamma till låter det men det är min pappa som säger att jag inte får:-(

2012-02-19 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor