Min man är en riktig fossil

När ens make talar om att han har sett livs levande dinosaurier, och till och med blivit jagad av flygande ödlor, då är inte min första tanke:

"-Har du blivit totalt knäpp?"

Utan istället undrade jag:

"-Hur gammal är du egentligen?"

Jaja, allt är väl inte riktigt realistiskt när man drömmer kanske?
Men ni skulle ha sett det dinosaurieskelettet som jag hjälpte till att gräva fram! Tänk er ett stort hål i marken ute i öknen, där det står ett helt fullbevarat dinosaurieskelett, aldrig förr skådat!
Fan, jag skulle nog ha blivit paleontolog.

Är det fler än jag som drömmer såna helknäppa drömmar??


Kommentarer
Postat av: Emma

Drömmer skumma nätter VARJE natt. Den ena ärre än den andra. Hehe.

2012-02-25 @ 12:00:10
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Skumma drömmar ska det ju va. :o

2012-02-25 @ 12:00:47
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor