Lilla jag gästbloggar hos Fnulan

Banne dig Fnulan!

Idag kan ni läsa ett gästinlägg av mig på hennes blogg. Jag skrev till henne när hon efterfrågade gästbloggare inför sin resa till Egypten, och då tyckte jag att det kunde vara kul (Plus att då är hon skyldig mig en när jag ska ut o resa..hehehe)

Så lilla jag som är totalt oskuld på det ämnet...gästbloggning alltså, undrade hur det går till.

Fnulans förslag var att jag skulle skriva om hur det är att kämpa för sitt barn, vilket ju verkligen är något som behöver uppmärksammas, och jag är så glad att medierna verkar ha fattat detta också nu!

Men så har jag läst alla andra gästinlägg tidigare under veckan, och alla har varit hur roliga som helst...tills lilla jag kommer med min allvarliga ton....*Klunk* Tänk om alla tror att det är så jag är nu.

Tråkig och allvarlig.

Är jag det????

Nåja, ni kan ta min oskuld....eller ja mena....läsa mitt gästinlägg....inne hos den här coola bruttan!
Och du Fnulan....hämnden äro ljuv.....:)


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Spännande, inte hunnit läsa hennes idag så då går jag dit och kikar. Kul att bli av med oskulden va ;-) .

2012-02-12 @ 14:55:23
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor