Älskling. Upp till bevis!!

Satt i bilen förut och lyssnade på Rix Morgonzoo.
De pratade med Mattias i EMD, och frågade honom vad låten "Förlåt mig" som han ska sjunga i melodifestivalen handlar om.

Då berättar han att han och hans flickvän gjorde slut en gång för några år sedan, på hans initiativ, och när han insåg att han ångrade sig och ville ha henne tillbaka så fick han kämpa ganska rejält för detta.

Nu är det ju så att jag och Jonas gjorde ju också slut för några år sedan, så jag lyssnade med spända öron för att höra vad HAN fick göra att få sin flickvän tillbaka.

JO.
*Han spelade in en låt med en orkester och skickade till henne på en skiva med massor av utklippta hjärtan där han skrivit små budskap i.

*Han stog utanför hennes hus och sjöng låtar som han skrivit bara till henne.

*Han skickade en massa små dikter till henne.

*Han skrev en låt som han ska uppträda i melodifestivalen med, bara till henne!


Vad fick jag utav Jonas, när han insåg sin miss och ville ha MOI tillbaka?
Jo.
Jag fick ett sms där det stod:

"Hej gumman! Vad gör du? Du ser väl på CSI vid den här tiden? Jag känner dig vettu ;) Puss på stjärten!"

Hallå eller? Vad är det för kärleksförklaring???
Nu förväntar jag mig.....NEJ! Jag KRÄVER, att få minst en hel låt skriven åt mig, och att han ska sjunga den här på bloggen för er bloggläsare. Det är väl ändå rimligt begärt eller?


Kommentarer
Postat av: åsas man

hahaha jag har allt fått sona höre du du....friade till och med naken... inte många hunks som gör de.. ;)

2012-02-13 @ 11:42:57
Postat av: Linda aka Javamorsan

Ha ha stå på dig!

2012-02-13 @ 13:27:49
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor