Stolt mamma!

Hon är allt bra smart min lilla dotter.
 
Den senaste tiden har hon varit helt inställd på att hon vill byta skola och börja på den här ute där vi bor istället för att gå kvar inne i stan. Problemet är bara att hon inte känner någon i den klassen, så vad gjorde hon då?
 
Jo.
Hon tog fram Ninos skolkatalog, letade upp några tjejer som gick i den klassen hon skulle gå i om hon byter, och sen mailade hon dem på Facebook. 
"Hej, jag heter Naomi och kanske ska börja på er skola, men jag känner ingen där. Vill ni bli mina kompisar?"
 
Och vips! Så har hon 2 nya "BFF: s"
 
Det är vad jag kallar uppfinningsrikedom! 
 
Du är allt bra tuff du gumman!
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
 
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vad modigt!
Går hennes pappa med på att låta henne börja i den skolan nu? Skönt för er i sådana fall :).

Svar: Nej, det tror jag inte han gör. Men hon skulle prata med honom nu för hon ville verkligen inte gå kvar där längre. Kanske det hjälper, vi får väl se :)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2012-12-10 @ 09:38:35
Postat av: anna

Oj...vad tuff hon är. Duktig tjej:-)

2012-12-10 @ 09:40:39
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Anna

Jag hoppas utredningen o beslut i tingsr. ger er lite mer spelrum att göra det som blir bäst för N. Vill ett barn byta skola så bör man ju se till barnets bästa. Tummarna håller jag ! Och släpper dem en sek. för att göra tummen upp för N´s smarta handlings sätt!

2012-12-10 @ 11:52:49
Postat av: Jenny

Jag håller alla tummarna för att det går vägen! Tror att det är jättebra att hon visar så mycket egen vilja =). Förstår att du är jättestolt!

2012-12-10 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor