Piff? Eller Puff?

Samtal mellan 2 medelålders män i min bekantskapskrets. (ska tilläggas att de inte var heeeelt nyktra)
 
Man 1: Kommer du inte ihåg tidningen Piff som fanns förr i tiden? (syftar förstås på en gammal tidning för män)
Man 2: (Självsäkert) Jo, det är klart jag minns den.
Man 1: Ja, den lär du ju ha kikat i många gånger när du var yngre?
Man 2: Ja, det kan nog hända att jag har gjort.
Man 1: Ja, men tror du man kan få tag på den nu för tiden?
Man 2: Jag tror jag har några liggandes på vinden, jag brukade läsa den för mina barn.
Man 1: VA?! Läste du DEN för dina barn???!!!
Man 2: Jaaaaa......men hette den inte Puff också?
 
Känns inte som de syftade på samma sak va?
 
Här ser ni ialla fall Piff & Puff som jag fick närkontakt med i London. Helt fantastiskt att komma så nära inpå ekorrar.
 
De kom så nära så man kunde klappa dem.
 
 
2 stycken hoppade upp och klättrade på mina ben.
 
 
Kolla in tjejen brevid mig!
 
 
"Har ni inge godis eller?"
 
 
Fullt av dem i hela parken var de
 
 
Krama om mig! Ta med mig hem!
 



 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad söta de är!!

2012-12-19 @ 15:11:53
Postat av: Anonym

Hehe söta bilder !

2012-12-19 @ 16:08:46
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor