Nu e det jul, här i vårt hus....

Jag önskar att jag kunde säga att jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga på hela helgen, men den dystra saninngen är något helt annat.
Jag vill egentligen inte säga det, och jag ryser när jag skriver det här, men så här är det:
 
Jag har helt enkelt inte haft lust!
 
Så det så. There, I said it!
Försöker lära mig att bloggen inte är ett tvång men när Naomi ringde mig här för en stund sedan och var i upplösningstillstånd för hon trodde något hade hänt bara för att jag inte bloggat, så insåg jag att jag får nog lugna er andra också. Så här är jag igen :)
 
Har julpyntat idag. Nino gjorde sin egen adventskalender. På min nya filt.

Kommentarer
Postat av: anna

Snyggt;-) Ibland vill man bara glömma bloggen. Finns ju annat i livet. Kram

2012-12-02 @ 09:30:23
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor