Bildregn från London

Som utlovat kommer nu här mina favoritbilder från våra dagar i London. Fler finns men kommer upp senare.
 

Hotellfrukosten var lite av en favorit med resan.
 
 
Londons julpynt på gatorna går inte att jämföra med Sveriges. Tyvärr svårt att ta bra bilder då det är så mycket folk i rörelse hela tiden.
 
 
Ett av alla fantastiska skyltfönster. Har fler bilder som kommer upp vid senare tillfälle.
 

Kan det bli mer engelskt än så här?
 
 
Jag och Nino utanför Madame Tussauds i onsdags.
 
 
Där inne bondade jag lite med Tompa.....
 
 
Och självklart The King of Pop-Michael Jackson!
 
 
Jonas däremot verkade mest skaffa sig ovänner?????
 
 
Lycka för Nino var att befinna sig i världens största leksaksaffär
 
 
Och att sitta under ett lysande träd
 
 
Vi besökte Big Ben.....
 
 
Och Buckingham Palace......
 
 

Såg polishäst....ja menar bananer!
 
 
Picadilly Circus hann vi förbi...
 
 
Likaså China Town
 
 
Igår var det fel dag att välja vita byxor, men helt klart värt det när jag fick träffa Piff & Puff up close!
 
 
En av sakerna jag kommer att sakna med London är deras vackra byggnader.
 
 
Men självklart också min fina kusin! ♥
 
















 

Kommentarer
Postat av: gizze

Härliga bilder...Kram

2012-12-14 @ 21:55:41
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Svärmor

Det verkar ha varit jättetrevlig och mysig resa!! Men det är väl härligt att vara tillbaka i snön också!?

Svar: Inte ett dugg! :)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2012-12-14 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor