"Trots" det....

Min son har förvandlats till ett monster.
 
Sorgligt men sant. Har ni nånsin hört talas om 2-årstrots? Nino har fått det-med råge!
Säger jag något, så gallskriker han.
Säger jag inget, så gallskriker han.
Tittar jag på honom, så gallskriker han.....
 
Ja, ni fattar.
 
Gallskriker förresten är väl att ta i...i underdrift!
Han vrålskriker, slänger sig på golvet och viftar med armar och ben, springer iväg och gömmer sig i ett hörn, slåss och bits.
Och detta upprepas ungefär 2-3 gånger i timmen.
 
Underbara unge. Jag älskar dig ändå.....TROTS din trots.
 

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

som tur e har dotterna aldrig slängt sig på golvet... Hon slänger igen dörren istället... Läst aftonbladet? Står om Laris änglar

Svar: Ja jag såg det :) Bra att han får uppmärksamhet och hjälp :)
Madame Hoffa

2012-08-29 @ 12:19:44
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: julia

Du får tänka att det kmr att sluta nån gång... ;-)

2012-08-29 @ 18:47:34
Postat av: Carola

Hua, låter livat värre du... Vi har en sexåring som har förvandlats till en miniatyrtonåring, hon smäller igen dörren till sitt rum och skriker "jag HATAR dig, jag vill aldrig mer se dig" och andra trevligheter... Det är rätt svårt att hålla sig för skratt ibland när hon blir så dramatisk... hehe...

2012-08-30 @ 07:36:20
URL: http://barbamamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor