Sponsrad video från Kapp Ahl

Fick en förfrågan om att skriva ett sponsrat inlägg om denna nya reklamfilm från Kapp Ahl.
Och det gör jag mer än gärna eftersom jag gillar deras kläder och ofta shoppar där, både till mig själv och barnen.
 
Denna reklamen handlar om deras märke Kax Proxtec som är för barn, och den vill visa på hur slitstarka och bra dessa kläder är som står emot både kyla, vatten och vind. Reklamen är fiffig och de får fram budskapet, men min ärliga åsikt är att den är ganska tråkig och jag blir inte sugen på att handla kläderna över huvud taget faktiskt.
 
Kolla gärna in videon och säg vad ni tycker?
 
 

Kommentarer
Postat av: JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!

tack själv att jag fick synas på din blogg :) jag har den nya blogg.se. jag har faktiskt inte gjort något så vet inte hur dom syns om dina försvunnit :) men försök installera ditt dom igen så kanske dom syns ? :)

2012-08-12 @ 19:27:10
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Haha kul! Köper alltid deras vinterklädsel. Har ett vår/höst set oockså. Förra året väntade vi lite förlänge med att köpa en, och då fanns bara den svarta kvar i dotterns storlek till hennes fasa... Men detta året, sedan ett år tillbaka, så har vi nu den hel rosa overallen i klädkammaren :)

2012-08-13 @ 20:45:22
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor