Spökar det?

Den senaste tiden har det hänt en del mystiska saker i min närhet.
 
Inget överdrivet konstigt kanske, men bara sånt där som gör att man blir ganska snopen.
Datorn stängdes ner av sig själv, det smäller i dörrar, igår när jag och mamma gick på ICA så ramlade det ner en gurka från fruktdisken precis framför oss. Ingen hade rört den, de låg stabilt allihopa, men plötsligt bara den hoppade ner. Både jag och mamma blev förvånade, men ni vet så där så man skrattar lite och går vidare.
 
Så inatt låg vi och sov ute hos mor o far, i samma rum som vi alltid ligger i. Det hänger en tung spegel på väggen där som har hängt på samma ställe i säkert 10 år.  Imorse vaknade jag och Jonas med ett ryck av en stor duns.
 
Spegeln åkte ner i golvet, helt av sig själv!
 
Vi tittade på tavelkroken, och den hängde kvar hel och oböjd. Spegeln var hel och inget tydde på att den skulle kunnat glida ner från kroken av sig själv?
 
Kanske inte lika mystiskt som det jag skrev om för några månader sen, men lite spännande är det, erkänn?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa verkligen spännande.....mystiken tätnar...... :)

2012-08-26 @ 18:40:10
Postat av: gizze

Jaa verkligen spännande.....mystiken tätnar...... :)

2012-08-26 @ 18:40:38
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: anna

läskigt. det är någon som försöker säga dig nåt

2012-08-26 @ 19:01:06
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vad lurigt!

2012-08-26 @ 19:02:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Silla

Coolt..

2012-08-26 @ 19:21:26
Postat av: Pappan Anders

Obehagligt. Det blir värre om någon börjar lugga er i nackhåren.
Ha en go kommande vecka!

2012-08-26 @ 23:09:28
URL: http://pappanheteranders.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Att speglar ramlar ner fast kroken är kvar på väggen har hänt några jag känner, i det huset spökade det jämt... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor