Måndag hela veckan

Så fort måndagen är här så börjar tristessen komma krypande.
 
Samma sak, dag ut och dag in, vecka efter vecka.
Måndag är städning, tvätt och storhandling. Tis-fre jobb. Matlagning, blöjbyten, disk och damsugning, varje dag.
 
Känner ni igen det?
 
Idag skiner ändå solen så jag hade hoppats på en dag ute, men nehej då, då har Nino blivit sjuk det blir till att stanna inne ändå.
Suck. Och suck igen. Får sitta här och berätta historier för mig själv för att liva upp stämningen lite.
 
SMILE!

Kommentarer
Postat av: gizze

Men så typsikt..men hur sjuk är han? Kan ni inte njuta på gården?
Själv har jag fått mig en skön promenad i solsken, hämtat lite euro...nu jäser ett dinkel & majsbröd :)
Kryakram till Nino!
Gizze

Svar: Nja, han e väl inte jättesjuk. Förkyld o lite hängig mest, men vill ju inte att han ska bli sämre. Men det får nog bli en liten cykeltur till hästarna sen ändå :) Kram på dig!
Madame Hoffa

2012-08-27 @ 10:46:33
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: anna

Va? Nej det känner jag inte alls igen:P Går här och grejar jag oxå. Tycker iofs att vardagen har en viss charm oxå. Tråkigt att lillkillen är sjuk

2012-08-27 @ 11:40:46
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Stackars Nino, hoppas han kryar på sig fort !!

Visst kommer det bli lite tävlingar framöver, men inte än !! :)

Ha en bra dag ! Kram

2012-08-28 @ 07:19:33
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor