Johannas pratstund

Det här med att gästblogga. Det är något helt nytt för mej faktiskt! I min egna blogg har jag ju bloggat sedan 5 år tillbaka. Det är många är de som jag skrivit ner några eller många rader per dag...Men ahh det här med att gästblogga.
Blev super glad att jag fick äran att gästblogga hos själva Madame Hoffa. Det är faktiskt en stor ära. Att få synas på hennes underbara blogg.
 
Jag har följt hennes blogg under en lång tid, men som alltid - är jag för lat att kommentera ;) Att kommentera är något jag är riktigt dålig på faktiskt! Jag menar, jag läser jue texten iallafall. Och eftersom jag håller med så orkar jag inte kommentera ;) Madame Hoffas blogg är sådär rolig som jag önska min blogg var. Hon har sån skön humör och har alltid något roligt att skriva om. Kanske jag med borde skaffa barn så jag oxo har en massa saker att blogga om ? ;) Fast det behövs jue inte heller, för det räcker jue med att läsa en massa härliga bloggar så får man det roligt ändå ;) Känns nästan som man är där fast ändå inte. Som att äta kakan men att ha den kvar...
 
När jag var på semester förra året så gjorde jag ordning en massa blogginlägg som uppdaterades automatiskt varje dag. Fatta vilken tid det tog! Synd jag inte var så smart som Madame Hoffa och bad folk gästblogga. Då hade jag jue sluppit allt jobb själv ;) Men nästa gång jag åker på semester, då ska jag allt oxo fixa gästbloggare. Om jag nu kommer iväg på någon semester snarast ? Jag hoppas iallafall Madame Hoffa har en underbar semester och har en massa roligt att blogga om tills hon kommer hem igen :) För då får jag jue nästan åka på semester denna sommar oxo... Hoppas hon åker till Jamaica nån gång, för dit har alltid vilja åka :D
 
Men det jag ville få fram från början var att jag inte vet hur man gästbloggar egentligen. Men känns som jag fått ihop ett gästblogginlägg ändå till slut ;) Eller vad säger ni ? Kanske inte var sådär svårt att gästblogga som jag hade trott ?
 
 
Kramar till Er alla från JoHaNNa - kolla gärna in min blogg som kanske inte är lika rolig som Madame Hoffas, men lite rolig iallafall ;) http://johannaspratstund.blogg.se/
Och super tack till Madame Hoffa att jag fick synas på hennes blogg :D
 

Kommentarer
Postat av: Silla

Det var ett trevligt blogg inlägg..

2012-08-09 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor