For fuck's sake!

Fina Åsa har frågat efter gästinlägg och eftersom detta ämne ligger mig varmt om hjärtat och det här alltid ( tyvärr!) är aktuellt så hoppas jag att hon publicerar min berättelse... Förhoppningsvis kanske det får EN enda person att tänka till, även om jag skulle önska att vi inte behövde prata om detta över huvud taget!!!

 

For fuck´s sake!

 

Jag blir så jävla förbannad!! Läste den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15081478.ab

 

Jag blev helt ställd, ledsen, förbannad och gud vet allt!!! Den här stackars tjejen tvingas alltså gå igenom gud vet hur många saker medans detta pågick men även hur många saker som helst EFTERÅT!!! Folk som spottar och fräser och som påstår sig veta hur detta har gått till (utan att de inte ens varit i samma stad!)  Tillåt mig att spy lite grann!!

 

Jag bodde i i en annan stad för 13-14 år sen, jag gick hem från krogen för att jag inte hade pengar till taxi, lyssnade på musik i hörlurar, blev omkullkastad av någon random person som luktade svett och rökelse, han var lång men inte så stark, han slet sönder mina kläder och tog på ställen som inte var hans att röra, jag sparkade och slet mig loss och sprang……hem!

 

Väl hemma sprang jag in på toaletten för att det var så pinsamt att berätta, jag ville absolut inte prata med någon! Tur nog så fick min dåvarande sambo mig att ringa polisen och göra en anmälan.. Kändes otroligt löjligt eftersom jag visste att personen som gjort detta var försvunnen för alltid! MEN okej, de fick aldrig tag på honom, jag är ändå IDAG glad att jag gjorde det! Ingen tvivlade någonsin på mig och det är jag oerhört tacksam över.

Det som hände mig är ju som en droppe i havet i jämförelse med den här stackars kvinnan så jag kan inte tänka mig vilket trauma det har varit för henne. Men oavsett hur långt det gick för mig och för alla dessa andra stackare så är det ett sånt vidrigt övergrepp och känslan av maktlöshet finns nog där för alla..

 

Skulle helst vilja att ALLA blev lite mer säkra och tog hand om sig själva mer än vad jag gjorde då… Istället för att ta en taxi hem för 100:- så stannade jag hellre längre på krogen med 2 extra öl!!!!??????

 

Vad är det för jävla människor som tycker sig ha rätt att trycka ner och kränka andra människor, speciellt i grupp??? Kastrering, tack!!!

 

Kram Malin

 

samycketbattre.se
såmycketbättre.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor