Den mytomspunne

Den finns!
Det är inte bara en myt, utan jag har sett den....på riktigt!!!
 
Ibland har man hört talas om folk som har sett den, men inte riktigt trott på det....det är som med UFO:n. Eller spöken. Eller Bigfoot. Man tror inte på det förräns man har sett det själv. 
 
Och det är knappt man tror på det då heller. Att den verkligen finns. Jag vet ju folk som har sett den förr, och man vet ju att den någon gång MÅSTE ha funnits, eftersom folk tidigare lyckats fånga den på kort.
 
Men nu har jag sett den också! Och har bildbevis dessutom!
Helt otroligt! En riktigt stor dag i mitt liv.
 
                                                Jag såg.....SOLEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Jag ser också solen idag. Inte en så vanlig syn under årets sommar...

2012-08-21 @ 13:53:29
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor