Aldrig mer!!!

I vårat hus har vi 2 toaletter. Stora och lilla som vi kallar dem.
 
Lilla toaletten är tabu. Den går jag inte på. Sen vi flyttade hit för 2 1/2 år sedan, så är gångerna lätträknade som jag har varit där inne.
 
Anledningen?
De gånger jag har varit där inne, så har jag alltid sett en spindel!
 
Så idag. Jag var på väg till stora toaletten, och stannar till vid den lilla. Kanske ska jag ge den ett försök.
Jag ställer mig i dörren, tittar mig omkring. Tak, väggar, kanter....ingen spindel.
 
Skyndar mig in, kissar snabbt snabbt, ställer mig upp och känner hur något tittar på mig. Hånflinar!
 

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, fy:( nu dröjer det innan du sätter dig där igen

2012-08-23 @ 13:12:30
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi har precis köpt hus och duschen är på källarvåningen= där alla spindlar bor, HJÄLP!!!

2012-08-23 @ 15:22:23
URL: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor