Jag lurade döden

Är det någon som är duktig på att tyda drömmar, för inatt hade jag en väldigt märklig sådan.

Jag befann mig hemma i min mormor och morfars hus (de har varit döda i flera år), när jag helt plötsligt ser en svart skugga som jagar mig.
Jag förstår med en gång att det är "DÖDEN", eller "liemannen".

Jag springer ut i köket där min mamma står, och inser att det enda jag kan göra är att vänta in honom, för jag kommer ändå inte undan. Då får jag en ide, och rycker åt mig en kökskniv och ber min mamma stå helt stilla när han kommer.

Jag har ingen aning om ifall det går att skada döden med en kniv, men inser att det är en chansning jag måste ta.
Vi ser skuggan komma flygande emot oss, och jag har ingen aning om ifall det är mig eller mamma han ska ta, men så när han närmar sig på mammas sida så sticker jag kniven i hjärtat på honom precis innan han ska ta henne, och han faller ihop!

Jag dödade döden!

Är det någon som kan tyda en sån här dröm?


Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma

hmm. lät nästan lite läskigt, hoppas du finner dig en förklaring vad detta kan innebära .. kram

2012-04-05 @ 13:24:19
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: Silla

Att vara tillsammans med döda människor är ett gott OMEN....

Att döda någon är: Du övervinner en stor rädsla och fara..

När du förstår att du är i döden sk... så menas det med lyckan att bestå eftersom du har skött dina kort väl... KRAM Silla

2012-04-05 @ 13:42:14
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor