Vi såg vårt barn på tv innan han blev till.

Idag är det den 17 september, och för exakt 2 år sedan så såg vi Nino för första gången! :)

Eller ja, halva Nino eller vad man ska säga.....

Så här var det, att vi var för första gången på en fertilitetsklinik eftersom vi hade försökt att bli med barn i över två år utan att lyckas. (Om man bortser från 2 stycken utomkvedeshavandeskap)

Vi ville ha hjälp med att se om vi över huvud taget kunde få barn, och när läkaren undersöker mig med ultraljud  och vi sitter och tittar på skärmen, så säger han så här:

"-Ser ni här? Det som ser ut som en liten rund grå kula nästan? Det där är ett av dina ägg, som ligger redo för att bli befruktat just precis nu. Så jag tycker ni ska åka hem och försöka, så ska ni se att ni ringer mig om en månad och säger att du är gravid....."

Och ja, exakt 3 veckor senare fick vi ett plus på stickan, och resten är historia.

Inte alla som kan säga att de har sett sitt barn redan innan det blev befruktat, eller hur :)

Nedan kan ni se ett klipp från när jag var gravid i vecka 18.
(För att se fler klipp från ultraljudet, klicka här och här.)



bloglovin

OBS! Missa inte min tävling, där ni kan vinna ett valfritt smycke!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag måst nog erkänna att jag tycker han är mycket sötare och gulligare nu när han är lite äldre!

2011-09-17 @ 17:12:18
Postat av: Tea

Vilken solskenshistoria!

2011-09-17 @ 20:51:07
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor