Sleepless in Värmland


 
Jag firar faktiskt inte bara min namnsdag idag, utan jag firar även att jag har gått en hel vecka utan nästan någon sömn....nu vet jag väl inte om det är något att fira, men ändå.

2 kindtänder har kommit upp på lillen,och som de flesta föräldrar vet så är det ingen rolig period. Hoppas att det blir bättre nu i alla fall, eftersom Naomi kommer hem idag och då blir det tidiga morgnar igen . ..kan bli väldigt jobbigt om man inte får sova på natten då.

Det märks på Nino idag också att han är väldigt trött, för det är inget som duger förutom att sitta i mammas knä.
Blir nog en tupplur för oss båda strax :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fina bilder!

2011-09-12 @ 14:34:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor