Second hand-fynd

Idag har vi spenderat precis hela dagen inne i stan.
Shoppat och ätit god mat, hittade massor av fina kläder till Nino, tänkte försöka lägga ut lite bilder imorgon. Fyndade toppen som jag har på mig på bilden i en second hand butik! Kan göra riktiga kap ibland om man har tur :)

Är helt slut nu, har ju inte blivit helt frisk än, plus att Nino är lite halvkrasslig och har knappt sovit nåt inatt, så nu ska det bli skönt att få sätta sig på soffan med en kall öl och se på Idol...

Hoppas ni får en fin fredagskväll!


Idag kan ni förresten läsa om Fnulan och hennes resa, som jag skrev om häromdagen, i Aftonbladet!
                                                                                     bloglovin

Missa inte min tävling där du kan vinna ett valfritt tandsmycke!


Kommentarer
Postat av: mysan

Tjenare snyggingen är allt som det ska med dej? :)

Kram<3

2011-09-23 @ 23:59:22
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Den var jättesnygg!! Ibland kan man faktiskt göra fina fynd. Och det är ju inte fel!

2011-09-24 @ 01:21:06
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-09-24 @ 07:46:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Carola

Jag brukar också handla en del på second hand, gör man fynd så är det ofta riktigt bra fynd! Men det finns mycket skit som man måste plöja igenom innan man hittar godbitarna...



Svar: Haha, det är skitkul att rida! Vilken motion!

Nja, Brittan är inget för mig, bättre att någon som gillar henne vinner än att jag gör det, så jag avstår nog den tävlingen... Men tack för att du hojtade till!

2011-09-24 @ 17:25:48
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad snygg topp du fyndade! =)



Visste inte att det var du som skrev om Fnulan men det var jättebra att den historian uppmärksammades!

2011-09-25 @ 14:07:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor