Oväntat besök

                
Idag har vi varit nere i Säffle och gått på "Marten".
Underbart väder och en del shopping blev det också. 
Vi mötte upp med mor o far också, älskar att shoppa med min mor för hon köper alltid kläder utan att prova, och sen när hon inser att det inte passar så ger hon det till mig :)
Toppen shopping!

Igår köpte vi den  svarta tröjan och den tuffa kepsen han har på sig på kortet....allt från H&M så klart!

Nej, nu fick vi oväntat besök...av Jonas arbetskamrat, så vi slipper inte jobbet idag heller....fram med kaffet! :)

                                                                                     bloglovin

Ni får inte missa min tävling där ni har chansen att vinna biljetter till Britney Spears koncert!


Kommentarer
Postat av: Petra

Då var det ju dig jag hejjade lite snabbt på. Du hade nog inte känt igen mig om det inte var för thomas haha..

2011-09-24 @ 19:56:40
Postat av: Svärmor

Jag fick titta en gång till på kortet, kände inte igen Nino!! Han ser äldre ut på detta kortet. Men så fin i de nya kläderna!

2011-09-24 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor