"Ögonen faller ihop på mig när jag sover"

Förlåt. Det blir ett sånt här lite tråkigt, "idag ska jag" inlägg nu, men jag är så sjukt stressad och trött så jag har inte inspiration till något annat.

Idag åker vi upp till Ljusdal, förhoppningsvis. I alla fall så är vi fullt packade, (väskorna alltså, inte vi), och redo att ge oss av. Bara inte lillskiten blir sämre. Han har ju fortfarande hög feber, 40 grader har han haft i drygt ett dygn nu, men det positiva är ju att han sover i bilen då.

Har inte sovit en blund på nätter, och lägger man då till de 22 nätterna som jag varit i stort sett sömnlös innan det, så kan ni föreställa er i vilket skick jag är nu...

Jag får säga som Pipp Långstrum "Ögonen faller ihop på mig när jag sover" ;)

Nä, nu ska jag sluta uppehålla er med mitt tråkiga inlägg, men bara ett litet heads up!
Det kommer att bli en del tråkiga mobilinlägg under helgen, hoppas ni står ut med mig ändå. Ska även försöka lägga in några gamla godingar som ni kanske har missat...

Ha de!

  

                                                                           bloglovin



Kommentarer
Postat av: spiderchick

en dobberman? Haha ja då förstår jag vem som gick ut med vem ;-) kram

2011-09-30 @ 11:42:12
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Jennie & Fröken Flis

vet hur det är att inte ha inspiration till inlägg :P Men hoppas eran lilleman blir bättre, feber är ju trots allt inte så kul för en liten. inte för en stor heller för den delen hehe :)

Kram och trevlig helg !

2011-09-30 @ 12:14:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor