Ett klipp från 40-talet på min farfar som ung bland annat.

Det här klippet tycker jag absolut att ni ska se!

Det är ett riktigt gammalt klipp på min pappa och hans familj när pappa bara var en bebis.
I början kan man se min farmor, sen är det min farfar som sitter i solstolen och pussar på min farbror Åke.

Den allra minsta lilla skiten är min pappa....och ni ser! De var feminister även på den tiden...baddräkt o solmössa har pappa på sig :)

Hemskt att tänka på att det bara är min pappa och hans äldsta bror som finns i livet idag....♥



Klippet är ca 3 min långt.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag tänkte ju åka iväg när jag fyller 29, dvs inte fira, så då blir det svårt och få presenter med.... :P

2011-09-10 @ 10:22:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Svärmor

Vilken Härlig och vacker film!! Tiden står stilla. Och din pappa är lik sej ännu idag. Till släktträdet denna också?!

2011-09-10 @ 10:54:03
Postat av: Anonym

Vilket år är den här filmen från? Ser ut att vara från olika perioder när man tittar på åldern på din pappa.

2011-09-10 @ 11:33:43
Postat av: Jennie & Fröken Flis

gud vilken mysig film, det är så härligt att sre sådana gamla filmer tyfker jag :)

2011-09-11 @ 14:45:49
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: neli

haft en bra helg tjejen? =) hoppas det!

2011-09-11 @ 20:17:16
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor