Det bästa med kvällen var att jag lyckades...

imag0063 (MMS)

Det bästa med kvällen var att jag lyckades matcha nagellacket med väskan. Det gick perfekt i färg, och även fast ni inte kan se det så går mobilen i samma färg oxå. För övrigt var kvällen en flopp, och jag hade mycket hellre stannat hemma...att plocka upp en papperskasse med tänderna i två timmar och sen köra trehjulingrace var inte riktigt vad jag var sugen på....tyvärr! Annars var det trevligt folk o så, men nej....det enda positiva är att jag inte mår så dåligt idag.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Synd att kvällen inte blev som du hade tänkt :(

2011-09-04 @ 11:26:56
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor