Vägen till ett barns kärlek går via magen...

Igår gjorde jag hemlagade hamburgare till kvällsmat.
Så himla simpelt, gott och uppskattas massor av både stora och små här hemma.

När Jonas packade lunchlådan efter maten lät det så här:

Naomi: "-Jonas. Vad brukar de andra som du jobbar med ha med sig till lunch?"

Jonas: "-Jag vet inte. Det är olika varje dag"

Naomi: " -Jaha...tänk om de skulle ha med sig samma sak som du nån gång..."

Jonas: "--Ja, det har säkert hänt att de har det emellanåt."

Naomi: "- Har de? I så fall tycker jag synd om dom. Det kan ju inte smaka lika gott som ditt. Det är ju inte mamma som har gjort deras mat."

UNDERBARA UNGE ♥


                                 Se en annan av Naomis härliga kommentarer om min matlagning här.
                                                                                                     bloglovin

Var med och tävla om ett valfritt smycke från


Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!!

Hihi, men sötisen! :)

2011-10-12 @ 11:06:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor