BINGO!

När jag städade häromdagen hittade jag den här bingolotten från uppesittarkvällen förra året. Naomi vann två nya lotter som vi har glömt att hämta ut, och jag letar för att se när sista datumet för att hämta ut vinsten var....1 vecka innan!

Så typiskt! Haft nästan ett helt år på sig, och när man väl hittar den så har det nyss gått ut. Nåja, inte för att vi spelar bingo så ofta, brukar bli en gång om året ungefär, på uppesittarkvällen. Då dukar vi upp med plockmat och massor av mys, sen sitter hela familjen i flera timmar och umgås o spelar. Riktigt mysigt.

Annat var det förr. När jag var ensam med Naomi, så spelade jag ju varje helg. Det gick ju så långt så Naomi kallade Lasse Krone'r för pappa :) (Läs här)
Men jag vann också. En gång vann jag resor för 5000:-, och en annan gång fick jag bingo och kom fram i telefon. Då vann jag en laptop.

Har ni vunnit något stort på bingo nån gång?

                 

                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor