Det märkligaste jag varit med om

När vi var nere hos mina föräldrar nu i helgen så satt jag o Jonas o pappa uppe till långt in på småtimmarna och försökte lösa livets alla mysterier. Vi pratade om jordens undergång, spöken, ufon och döden.

Börjar man väl att prata om sånt så är det så svårt att sluta, jag älskar att höra folk berätta om vad de har varit med om för något övernaturligt. Jag tror på mycket sånt, även om jag inte för den sakens skull säger att det finns.

Några av de märkligaste sakerna jag har varit med om kan ni läsa här nedan:

Var det ett meddelande från andra sidan?

Det står en ängel i mitt rum

Naomis farmor kom för att ta farväl


En annan märklig sak som jag skrivit om tidigare är ju alla fåglar som flyger in i fönstret varje gång vi är hos mina föräldrar...gissa vad som hände i helgen? Just det! En till...PANG!

Sen är jag ganska övertygad om att det "spökar" här hemma också. Inte på ett skrämmande sätt, utan bara märkliga saker som händer, ljud som hörs hela tiden, saker som ramlar i golvet utan anledning osv.

Men jag vet inte, klippet från Aftonbladet, jag ser inget spöke...eventuellt att jag ser ett ansikte vid dörren, men ingen kropp med ben och allt som hon säger. Gör ni?

                              bloglovin


Tävla om ett valfritt smycke från




Kommentarer
Postat av: Ylva

Nej jag ser inte heller något spöke i den filmen.

2011-10-17 @ 17:45:32
URL: http://mamuten.wordpress.com
Postat av: sofie

jag tycker allt med övernaturligt är så spännande men lite läskigt. Men samtidigt så måste jag läsa all tom det, tycker det var väldigt häftigt de tre upplevelserna som du skrev om ovan, speciellt om din morfar.

2011-10-17 @ 19:16:08
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

när, jag ser heller inget spöke i filmen. Kanske något dimmaktigt som rör sig, men kanske inte är något.



Kram

2011-10-17 @ 20:28:28
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Lilo

Ser en stor dimma, där benen träder fram ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor