Rätt eller fel?

Vad tyckte ni om gårdagens idolprogram?
Personligen får jag säga att redan när jag fick veta att det var svenska låtar som var temat,
så var det kört.
Finns bara ett handfull svenska låtar som är värda att lyssna på i nyktert tillstånd,
och den enda som fick godkänt utav mig igår var Amanda som sjöng Kent.

Resten var sisådär eller uselt.

Men sen har vi ju Linnis katastrof-uppträdande då...

Jag håller inte med om att hon borde åkt ut bara för det.
SKa man verkligen basera allt på ett uppträdande, hon har ju varit en av de bästa hela vägen,
och gör ett dåligt framträdande....ska hon åka ut bara för det?

Nu hade hon ju tur och fick vara kvar, och helt ärligt tycker jag rätt person åkte ut.
Tycker inte hon har varit särskilt bra, och igår var det riktigt kasst.
Vad tycker ni?


Fest hos Bagge var helt klart bäst!

                                                                                   bloglovin

Tävla om valfritt smycke från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor