"Lyft på jumpan"

Igår när jag var ute hos min syster, så fick jag se ett gammalt videoklipp på Naomi när hon byter blöja på sin kusin Adam.
Naomi är knappt 3 år, och Adam inte 2 än.
Jag filmade klippet med min mobil, så det är inte bästa kvaliten, men jag ville så gärna visa den, den är så söt.

"Lyft på jumpan Adam", säger hon till honom...    :)

(Ibland filmar jag utanför tv eftersom Adam inte har några byxor på sig.)          

Min lilla Naomi,, vad man kan sakna barnen när de var så små.....  

       
                        Klicka här om du inte kan se videon

                                                                                                 bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor