Konsten att sätta griller i huvudet på folk

Tänk er vad störande det är när en bil åker förbi och tutar på en och vinkar för fullt, och man har ingen aning om vem det var???

Just detta tyckte min make att det var jätteroligt att utsätta några gamla farbröder för igår.
Tänk er följande scenario:

Vi sitter i bilen och åker runt i Ljusdal för att kika på samhället. Vid en korsning står det två äldre farbröder och pratar med varandra.
Precis när vi åker förbi på andra sidan gatan, så tutar Jonas och vinkar igenkännande till dem.
Båda barbörderna hälsar tillbaka samtidigt som de ser ut som två frågetecken....man ser hur de vänder sig mot varandra, och man kan riktigt höra hur de frågar varandra VEM FAN VAR DET DÄR????

Känner vi en kille i 30-årsåldern med familj som kör en vinröd Ford Focus????

Stackars stackars dem....de funderade säkert hela kvällen sen på vem det var som hade vinkat till dem....                                                           Inte ok Jonas....inte okej alls......din busunge!!! :)

                                                                                                
bloglovin

ALLRA SISTA CHANSEN ATT VARA MED OCH TÄCLA OM BRITNEY SPEARS PARFYM OCH CHANSEN ATT VINNA KONSERTBILJETTER NU! 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hahahah! Det är då man skäms som passagerare och bara vill gömma sig under sätet ;)

en kompis till mig vevade ner rutan mitt i samhället här och sopade till en förbi-jobbande:

-DU TAPPA NÅT!

Hon stannade givetvis och tittade vad de va hon hade tappat.

Så skrek han:

FARTEN!

hahah och han skrek inte lite högt heller.. :P

2011-10-02 @ 21:04:00
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Antonia

Det hände jag i somras! Jag var och handlade en dag och skulle hem, och helt plötsligt hör jag hur en bil tutar ganska mycket och när jag vänder mig så vinkar de i bilen till mig. Och sen efter det händer ännu en sån där konstig sak! Jag fortsätter gå och då åker det förbi en stor bil med en husvagn, och i baksätet sitter en liten flicka som praktiskt taget hänger ut för att vinka till mig :P Jag passerar den bilen igen sen när de har stannat nere vid campingen och badet som ligger på den vägen, och hon ler som en sol och stirrar på mig.

Jag har fortfarande ingen aning om vem den lilla flickan var, eller vilka det var som vinkade i den andra bilen och det stör mig fortfarande! :P haha

2011-10-02 @ 22:27:52
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Haha =) Sånt där är skojigt, men man blir verkligen "chockad" när man utsätts för det :P

2011-10-03 @ 07:54:34
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Låter som min gubbe ha ha



En gång fick han den briljanta iden att hälsa glatt på alla cyklister vi gick förbi. Det slutade med att en stackare damp rätt ner i ett dike. Inte alls kul tyckte han men min man skrattar än idag!

2011-10-03 @ 09:06:14
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

HAHHAHAH!!! dret gjorde jag och min sambo i somras. hela vägen hem, 4 mil, vi vinkade på alla som gick på vägen eller trottoaren. hahahhaha! vilka roliga reaktioner... hahaha! vi gjorde ju deras dag, helt klart. haha!

2011-10-03 @ 13:06:00
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

INGEN SPAM! Haha känner igen det där min pappa/mamma har själva gjort samma sak. liiite pinsamt :p

2011-10-03 @ 15:15:47
Postat av: Silla

Så håller min sambo på..och han tycker det är såååå roligt...

Ja jag skrattar ju också men HALLO när är det över liksom...



2011-10-04 @ 09:32:28
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor