Ingen tror på mig...

I alla fall har det känts så idag, när jag var inne i stan.

Först skulle jag gå till Åhlens och klaga på en tröja som jag köpte där för en månad sedan. Jag har nämligen tvättat den 2 gånger, och den har gått upp på 4 ställen i sömmarna. Och Ja, jag har följt tvättrådet.

Då fick jag bara höra:
"-Jag har aldrig hört någon klaga på det tidigare! Det var väldigt konstigt."

Jaha, men så är det i alla fall! Det slutade med, efter en del övertalning, att jag fick en ny likadan tröja. (=Dålig service)

Sen var det vidare in på expert, för att klaga på en telefon jag haft lite problem med. Fjärde gången jag är där med samma problem, och när de skulle kolla upp det så märktes inte problemet förstås. Klassiskt!
Eftersom jag inte klarar mig utan en telefon i 3 veckor, och de inte hade någon lånetelefon med de finesser jag kräver, så fick jag, efter en lång konversation, tillstånd av expert-killen att låna hans privata telefon som han inte längre använder. (=Mycket bra service!)

Nåja, förutom en del tjaffs med expediter, så hade vi även en trevlig lunch på Casanova. :)
Det är verkligen en restaurang som jag kan rekommendera.

Mysigt ställe, trevlig personal, god sallad till förrätt som ingår i lunchen, sen oxfile med rödvinssås som lunchmeny.

Mycket gott, och allt det för bara 149:-!

Sen vill jag bara slutligen säga, att ni får inte missa att kika in igen lite senare, då ska jag visa er vad min älskling köpte till mig idag. En överraskning, men som sagt, kika in senare så får ni se ;)




                                                                                                       bloglovin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är förtråkigt, ingen annan har klagat.... so what, nu gör jag det, möt det bättre! Det kan faktiskt hända viss produkter bli fel....

2011-10-06 @ 20:23:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie & Fröken Flis

ja dessa snäsiga expediter har man varit med om allt för många gånger. Men tur att du fick rätt på båda ställena iaf :-)



Tack så mycket! Ja jag hoppas också ja kommer fortsätta trivas, men det tror jag, alla är så goa och trevliga så :-)



Kramar

2011-10-06 @ 20:50:35
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Fröken M

det är dålig service, men jag har varit med om samma sak på åhlens flera gånger...

Maten såg riktigt god ut, jag älskar casanovas fat med oxfile och kyckling blandat som finns på deras a la carte meny !

Kramar

2011-10-06 @ 20:56:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ajlin

Älskar Cazanova! Jättebra restaurang.

2011-10-07 @ 10:26:38
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor