Idol sjunger på sista versen

Efter åttonde säsongen tas nu beslutet att Idol läggs ner.
Från och med nästa år ersätts det istället av den nya serien X-Factor.

Personligen tycker jag det känns lite tråkigt. Just idolkvällarna med fredagsmys är en av de få saker jag ser fram emot på hösten, det har blivit en tradition som vi har haft nästan hela Naomis liv, och det blir inte samma sak att ersätta det med ett nytt program.

Jag förstår att det behövs förändringar, men varför ändra på något som går så bra?
Idolhysterin blir ju bara större och större för varje år som går....
Så typiskt Sverige kan tyckas......nej, nu har det här gått för länge, vi tar bort det som är bra och ersätter med något sämre...
Sen blir det en flopp, och efter ett par år tar de tillbaka det gamla med mycket sämre resultat.

SUCK!

Tycker ni det är rätt att de tar bort Idol ur rutan?

Man har ju många roliga minnen från Idol, särskilt alla auditions. En av mina favoriter är helt klart Anna, ni vet hon som sjöng "Ring ring, why don't you give me a call"

Kommer ni ihåg Erik Ljung förresten? Han som ställde upp i karlstad 2008 & 2009? Han kom på 22 plats. Han jobbar åt min make nu, på Svea Byggställningar. :-)

                         

                                                                                       bloglovin


Kommentarer
Postat av: snigelpicka

Är det så? Vad trist, idol är underhållande och tror lätt det skulle kunna fortsätta några säsonger till

2011-10-29 @ 12:21:16
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Gumms tror du inte att det kommer om ett år igen? Jag tror det... Dom tjänar så himla mkt pengar på programmet! Hoppas det i alla fall, för jag håller med dig, det är tradition!

2011-10-29 @ 15:56:33
URL: http://fnulan.se
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!!

Haha Anna är min favorit med! Störtskön tjej som verkligen trodde på sig själv ;)

Trist att idol ska läggas ner. Visste faktiskt inte det. Och precis som hos er är fredagskvällarna med taco eller godis heliga ...

Kram

2011-10-29 @ 19:22:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor