Idol-bebis



Nu har Laila och Niclas lilla bebis äntligen kommit, en liten son.
Stort grattis till dom!!

Ska bli intressant att se om hon är med på fredagsfinalen imorgon...:)
Vad tror ni?

En tanke slog mig angående det här rabbaldret om att hon ska ut och jobba igen direkt efter att hon fött barn...folk blir ju som hysteriska när de hör detta, men kommer ni ihåg när jag skrev om när jag hade fått utomkvedes? Då blev jag sjukskriven en vecka av läkaren, men fick aldrig några pengar av försäkringskassan eftersom jag inte dök upp och skrev in mig på arbetsförmedlingen samma dag. (Jag förlorade ju jobbet samma dag också!) (Läs här)

Så du får alltså absolut inte åka ner och sätta dig bland folk och jobba två timmar dagen efter en födsel, men du ska åka ner och sitta i ett möte och vara arbetssökande dagen efter att du opererat dig och förlorat ditt barn....

Sverige. I. ETT. NÖTSKAL.

                                                                                                                   

Relaterade inlägg:

Lås in henne och kasta bort nyckeln!

Jag fick sparken och missfall på samma dag, fick skylla mig själv!


Kommentarer
Postat av: daniella:)

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2011-10-20 @ 15:41:55
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor