En överraskning från min man

När vi var uppe i Ljusdal förra helgen, så var jag och Jessica inne på en helt fantastiskt mysig inredningsbutik.
Jag blev totalt förälskad i allting där inne, och hade jag varit rik så hade butiken varit tom!

Allra mest förtjust blev jag i en filt....gråglittrig på ena sidan, och vit med ett änglamjukt material på andra sidan. Helt underbar var den, men tyvärr var den lika dyr som den var fin. 1400:- för en filt är lite mer än vad jag brukar ge, så med tunga kliv gick jag därifrån utan den.

Jag har inte riktigt kunnat släppa den där filten, utan nämnt den några gånger sen vi kom hem, och så idag när vi var inne i stan så smet älsklingen iväg en stund. Efter ett tag kom han tillbaka, sa åt mig att blunda, och sen la han något i knät på mig......

En nästan likadan filt!!!

Förutom att denna är brun, så är de precis lika mjuka och härliga! Jag bara hoppas att den inte var lika dyr, men det ville han inte svara på....
Min älskade Jonas, du är bäst i hela världen!

Visst är den fin?? Och den är såååå mjuk :)




                                                                                        bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åå en sådan har vi, fast en svart, dom är såå mysiga och varma :-) Va gullig han är din sämbow :-)

Kram

2011-10-06 @ 21:17:31
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Vad fin och mysig! Den blir go att ha i Höst-myset.

2011-10-06 @ 21:32:14
Postat av: Jannie

vilken karl du har!

superfin filt!O så himla mysigt ni har det!

2011-10-07 @ 07:55:03
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Fröken M

åh va gulligt av honom, oväntade presenter är alltid underbart !!

Jag träffadee inga av barnen på avdeelningen igår ( förutom den andra killen som inskolas ) men idag ska jag kika om det finns nån liten olivia där :) kram

2011-10-07 @ 09:01:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fia

Köpte en likadan filt till lillan förra vintern. Superhärlig! De finns faktiskt att köpa lite överallt nu för tiden...men helt klart en toppen filt! Så snällt av honom att överraska dig så! :) Ha en mysig helg under filten! ;) Kram fia

2011-10-07 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor