Bröllopstips

Nu var det länge sen jag skrev några bröllopstips, och det är ju faktiskt ofta vid den här tiden som många börjar planera inför sina kommande bröllop. Det gäller ju att vara ute i tid om man ska få allt att klaffa.

Jag har ju konstant våran annons ute för partytältet som vi hyr ut (se här), och jag kan säga att i somras var det väldigt stor efterfrågan på det. Hade det uthyrt nästan varje helg, så det gäller att boka i tid!

För er som vill hyra något annat partytält, kanske annan storlek, eller fler än ett, så kan jag rekommendera en jättebra sida som heter Kikiriki.
Där har de massor av fina tält till bra priser, och utöver tält så har de även bord stolar, golv, discolampor, kristallkronor osv.

Jag vet hur svårt det kan vara att planera möbleringen och allt till bröllopet, men på denna sidan hittar ni även förslag på hur ni kan möblera, och massor av tips och ideer som kan ge er lite inspiration.               
Mycket bra sida måste jag säga!

Om ni planerar bröllop skulle jag verkligen tipsa er att gå in där och kika, kankse kan ni få några bra tips?
För fler bröllopstips, kika under kategorin Bröllop. Nedan ser ni ett klipp från våran bröllopsdans.

       

                                                                               bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor