Borttappad flicka

Idag var vi inne på Coop och handlade med mina föräldrar som var på en snabbvisit i Karlstad.
Rätt vad det var så tappade vi bort varandra inne i det stora köpcentrat.
Jag och Naomi letade och letade efter min mor o far, men hittade dem ingenstans.

Då fick jag en snilleblixt!
Vad gör man när man har slarvat bort sina föräldrar?
JO! Man går ju till informationen och ber dem ropa ut i högtalarna förstås!!

"-Vi har en flicka som har tappat bort sin mamma och pappa här. Kan Eva och Fille vara så vänliga och komma till informationen där Åsa väntar?"


Flicka, ljust hår och randig tröja. 30-årsåldern med två barn. Hon har tappat bort sina förläldrar.
 Är det någon som känner igen beskrivningen var så vänlig och kontakta informationen.

                                                                                            bloglovin

Ikväll drar jag en vinnare till Britney tävlingen.
Kika in då och se om det var DU som vann!
Men missa inte heller min tävling där du kan vinna
ett valfritt tandsmycke, pågår t o m den 5 okt.


Kommentarer
Postat av: Carola

Hahahahaha, gick de verkligen med på det?! Annars brukar de ha som regel att man bara för ropa ut om det är barn inblandade... sådana som inte är myndiga och så, alltså...

2011-10-03 @ 17:07:20
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hahah, så roligt ;-)

2011-10-03 @ 21:38:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Silla

hahahahhhah



Sa hon flicka..hahahahah

2011-10-04 @ 09:28:55
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor