Bara trams

Vill tacka er som har gått in och röstat i min omröstning!
Kul att se vad ni helst läser om....ser att det är många som gärna läser mer om vårdnadstvisten, och det kan jag ju förstå....sånt där engagerar ju.
Men även några som har röstat på inredning! Vad kul! Det har jag ju inte skrivit så mycket om, men det ska jag försöka bli bättre på. :)
Självklart kommer jag att fortsätta ha en salig blandning, för det är ju min grej, men alltid kul att veta vad ni tycker. Fortsätt gärna rösta om ni inte har gjort det, Här.



                                                                                       bloglovin


                                                              

                                                          Tävla om valfritt tandsmycke.
                                                             Tävlingen avslutas idag!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Nino är så söt!! PÅ detta kortet är han otroligt lik Jonas, då när han var i den åldern. Ha en fortsatt bra dag!

2011-10-05 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor