Underbara barn!

Igår kväll så tog Naomi självmant på sig ansvaraet att göra välling och natta Nino. Hon la han i sängen och satt hos honom tills han hade somnat.

Idag på morgonen när Nino började jollra i sin säng, så innan jag och Jonas hade vaknat till liv så kom Naomi in och lyfte upp honom ur sängen, och sa att hon skulle ta honom så vi fick sova.

Jag gick upp strax därefter och då hade hon redan bytt hans blöja, klätt på honom kläder och gjort iordning frukost till sig själv och honom.
"-Gå och lägg dig och sov mamma, ni är sjuka, jag kan ta hand om Nino."

Underbara unge! Fantastiska fina Naomi, mitt i allt kaos i ditt liv så har du lyckats bli en så underbar flicka.
Älskar dig över allt! ♥


                                                                                                     bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

det vs fruktansvärt godhjärtat gjort av din fina dotter. Tänk om alla kunde ha lite av hennes vänlighet.

KRAM

2011-11-13 @ 11:48:34
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh va underbart gulligt av Naomi att ta hand om sin lillebror♥

Krya på er och hoppas att ni får en mysig och fin söndag !!

Kramar i massor till er ♥

2011-11-13 @ 11:54:04
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: Ida

Goa unge!! Tänk vad nino kan skatta sej lycklig med en sån kanon syrra! Vilken otroligt fin bild på dom tillsammans oxå!

2011-11-13 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor