"The greatest thing you'll ever learn, is to love and be loved in return"

Idag har jag båda mina barn hemma med mig, eftersom Naomi blev sjuk igår kväll.
Jag tror jag har smittat henne, för hon hade samma symptom som jag hade förra veckan, huvudvärk och illamående.
Hon är piggare idag, men en dag hemma hos mig och Nino gör nog susen! :-)
Det blir mys med spel och bullbak....pynta färdigt och tända ljus.

Tror det är någon som är väldigt nöjd med att ha syrran hemma i alla fall...♥

                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tråkigt att Naomi är sjuk! Hoppas att hon frisknar till snabbt. Men vilka härliga ungar och kort!!

2011-11-23 @ 13:05:55
Postat av: Silla

Så söta dom är..

2011-11-23 @ 14:05:21
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: åsa

INGEN SPAM!Vilka gosungar!

2011-11-23 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor