Stockholmsnatt

På fredag är det tänkt att jag och Jonas ska åka till Stockholm.
Vi har ju nämligen den muntliga förberedelsen i vårdnadstvisten som kommer upp snart, och då har jag ett möte med min advokat på fredag, så vi tänkte passa på att göra stan när vi ändå är där.

För första gången på ett och ett halvt år, så ska jag och Jonas få lite "egentid". Naomi är hos sin pappa igen, och Ninos farmor och farfar kommer hit och passar honom, så helt barnlösa är det tänkt att vi ska spendera ett dygn i storstaden.

Välbehövligt.

Men! Problemet är nu att både jag och Nino är sjuka. Jag har varit sjuk sen vi åkte hem förra fredagen, har hostat hela natten, och imorse vaknade även Nino med en hemsk hosta. Han spydde flera gånger så mycket hostade han, och bara skrek och skrek.

Kanske blir vi tvungna att ställa in? Håll tummarna för att vi hinner tillfriskna ordentligt, så vi kommer iväg på vår lilla utflykt.


                                                      Nu sover han i alla fall som en stock lilla sjuklingen.
                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Stackars er!! Krya på er!!

2011-11-16 @ 19:40:12
Postat av: Silla

Du ha smittat mig genom bloggen ;-)

Vi är alla dåliga här idag..

2011-11-17 @ 10:34:44
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Men gu vilken härlig bild! Du har smittat mig så jag kommer fortsätta följa din blogg! Hmm.. får se om jag smittar vidare på min egen blogg haha. ;)

Krya på er!

2011-11-18 @ 17:54:50
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor