Julpynt

Idag ska vi börja julpynta så smått här hemma.
Trots att jag inte har minsta julkänsla, så ser jag fram emot att plocka fram pyntet.
Det är så mysigt med alla ljusstakar och tomtar och stjärnor i fönstrena :)
Vi tjuvstartar lite eftersom Naomi är hemma denna veckan, egentligen skulle vi ha börjat till helgen men då ska hennes pappa låna henne för att fira Thanksgiving.

Ska ut o storhandla och sen blir det till o baka lussebullar och marsipanpraliner.

Har ni bloggat om julpynt? Tipsa mig gärna!


                                                            Jag satte upp lite julgardiner redan igår
                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vilken söt gardin :)

Ska börja lite smått även jag idag :)

Kram

2011-11-22 @ 11:49:48
URL: http://bibbislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor