Jag attackerades av 10 hajar

2 av mina allra största fobier är flyg och hajar. Dessa har jag lyckats utsättas för båda två under veckan i Dubai. Flygrädslan gick nästan över, men min fobi för hajar blev nog istället ännu värre.

Vi var inne i Dubai mall, där de har ett stort akvarium med alla möjliga sorters fiskar, samt flera hajar. Vi skulle gå under en ca 15 meter lång tunnel omgiven av hajar, och det var helt klart bland det värsta jag varit med om!
Tårarna sprutade, jag skakade i hela kroppen och sprang igenom tunneln samtidigt som jag tittade ner i golvet och skrek "Fy fan" "Fy fan" "Fy fan"
2 turister som filmade hajarnma vände istället kameran mot mig och filmade mitt utbrott och skrattade åt mig...nåja, det bjuder jag på, men jag gör aldrig om det.

Tänk er själva. De 10 hajarna cirkulerar en meter ovanför huvudet och visar alla sina tänder....tror de kände av min rädsla för de förföljde mig hela tiden.

Se själva.
       
                 

                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka små akvarium! "/ :(

2011-11-13 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor