"Vad är en dildo för något?"

Förra helgen till min systers 40-årsfest, så hade jag fått äran att göra en tipspromenad.
Jag hittade på en massa frågor som bara handlade om henne, och så la jag dit gamla bilder på henne från när hon var liten. Det blev riktigt bra faktiskt.
Men jag hade glömt en detalj....

Det skulle vara barn med på festen!

Fråga nummer 9 lät så här:

Vad fick Sara av sin make i julklapp ett år när vi satt samlade hela familjen och öppnade paket?

1. En massage
X. En dildo
2. Stekpanna

Rätt svar var ju så klart x...en dildo.

Barnen kom springandes en efter en och frågade sina föräldrar vad en dildo är för något....Någon pappa var väldigt snabb på att svara "En rakapparat!"

Så nu vet ni vad ni ska ta till om du någon gång får den frågan :)


Förstapriset till tipspromenad var ovanstående bild....

(En annan rolig dildohistoria kan du läsa här)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Haha! Jadu man kan ju inte tänka på allt ;)

Kram

2011-05-31 @ 16:54:12
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Joanna T

HAHAH en rakapparat!

2012-06-18 @ 17:34:05
URL: http://www.billigasexleksaker.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor