Delad sorg är halv sorg,,,,



Häromdagen fick jag mig en tankeställare, när en vän skrev den här kommentaren till mig på FB...

Det är ju absolut inte min mening att göra andra människor ledsna!! Det är ju det sista jag vill. Jag har alltid haft som mål med min blogg att mina besökare ska lämna sidan med ett leende på läpparna, eller i a f ha fått sig en liten tankeställare. Men ABSOLUT inte att de ska bli ledsna!

Men jag antar att det är så....riktiga vänner bryr sig, och när jag är ledsen så blir de ledsna med mig. Och jag har även lärt mig att jag har många fler vänner än vad jag trodde :) Ni som har hjälpt mig och stöttat mig ni är otroliga, var och en av er!

Folk jag aldrig träffat, bloggvänner, läsare som bara kikat in här och blivit upprörda för vår skull, som skriver om det på sina bloggar och uppmanar andra att hjälpa. Ni är guld värda!

Och självkalrt min familj och mina vänner, som stöttar både på bloggen och i livet...TACK!


För er som vill skriva på namninsamlingen går det bra att göra det här

Trackback
RSS 2.0 Humor