Mardröm eller verklighet?

Har haft ännu en sån där jobbig natt full av mardrömmar.
Samma mardröm som jag hade för bara ett tag sen...att min dotter är borta.

I drömmen befinner jag mig alltid i min gamla lägenhet i Åmål, där jag bodde när Naomi var liten. Jag går runt och är helt lugn, medans folk springer runt och är som tokiga runt omkring mig. Folk skriker, och försöker ruska om mig och tala om att Naomi är borta, att vi måste leta efter henne...men jag är kolugn...går runt som i en dvala och säger att det ordnar sig, hon kommer tillbaka.

Helt plötsligt går jag ut i köket, öppnar frysen (av någon anledning är det alltid just den detaljen, frysen?) och tar fram isen...! Helt plötsligt är det som om någon slår mig i magen, all luft bara går ur mig, och jag skriker rakt ut! Jag inser just där o då, att hon är borta! Jag kommer aldrig att få se henne igen, jag har ingen aning om vart hon är eller hur hon mår?

Mitt barn! Min dotter! Jag faller ihop hulkandes av gråt, och skriker som bara den mest förtvivlade människa kan skrika!


Just då brukar jag vakna, gråtandes och med ont i magen.


Naomi i usa som 2-åring

Det kommer att bli en HEMSK sommar i år.

Snälla hjälp mig, hjälp OSS så att hon inte ska behöva åka iväg.
Skriv på HÄR.

Tack till

Linda med fler

som har länkat till insamlingen från sin blogg

Trackback
RSS 2.0 Humor