Hitler stöttar judarna

Det händer förstås att jag som alla andra får en del elaka kommentarer till mina inlägg. Men som jag sagt tidigare, och jag säger det igen...PERSONANGREPP och ELAKA ANONYMA kommentarer publiceras inte!

Har man en åsikt får man stå för den, annars kan man hålla den för sig själv. Sen är det så att de flesta kommenterar till inlägget om namninsamlingen, där jag skrivit klart och tydligt att jag ENDAST publicerar namnpåskrifter.
(Sen till saken att många av de elaka kommentarerna är från en ip adress i Usa, ja, det får man tycka o tro vad man vill om)

En del av kommentarerna är dock skrattretande, så jag tänkte jag skulle dela med mig av dem. Som den här:




Hmmmmm...Judiskt alltså? Ja, kanske det....men i så fall så har Hitler ändrat uppfattning om judarna efter sin död, för han har då i alla fall varit inne och skrivit på listan. Se själva!



........och JÄVLIGT stolt över det!

Trackback
RSS 2.0 Humor