"Vad tar ni för valpen där i fönstret?" (Hund söker nytt hem)

Teddyhunden Luuuudde,
ja så hette han
en gång var han bara min,
och vi älskade varann

Teddyhunden Luuuudde,
hans nos den var av en knapp,
ja han var min bästa vän,
när jag fortfarande hade napp.




Min fina vovve, som jag tjatade mig till i en affär i Paris, och jag var så lycklig när jag till slut fick ta med mig honom hem.
Han har hängt med i många år, och även Naomi har fått lekt med honom. Nu är han inne på sin slutspurt, men när Naomi hade lagt honom bland saker hon inte ville ha kvar.....så har jag ändå inte mage att slänga honom.

Min fina Ludde. ♥

Hör av er om ni har ett bra hem till Ludde, han är snäll, säger inte så mycket, huvudet hänger löst ,men han är en vän för livet!


Kommentarer
Postat av: susanne

SLÄNG DEN INTE! se till att laga huvudet och leta upp en liten ask att förvara den i. Den kan komma att bereda dig lycka i framtiden oxå. Eftersom man inte vet hur man blir som gammal..Men att hitta sin gamla "barndomsvän" när man är äldre och ligger själv i sin säng ( sjuk och märkt av tidens tand) det kan ge den sjukaste person livsglädje.. ( Jobbar i åldringsvården) / Kram Suss

2011-06-13 @ 16:59:32
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor